Samen genieten❤️ - Reisverslag uit Jan Thiel, Curaçao van Monique Bosch - WaarBenJij.nu Samen genieten❤️ - Reisverslag uit Jan Thiel, Curaçao van Monique Bosch - WaarBenJij.nu

Samen genieten❤️

24 Juni 2016 | Curaçao, Jan Thiel

Pas vandaag bedacht om hier ook een verslagje van te schrijven....waarom niet. Eergisteren aangekomen op dit mooie eiland. We hebben een super mooi resort Morena Resort met een superleuk appartement, heel knus, mooie veranda met uitzicht over de tuin, erg gezellig, en alle muren zijn rood, das dus al super haha, en als er in de avond ook nog eens de lampjes aan zijn is het helemaal romantisch.
Hoe zijn we hier terecht gekomen?!
Italië dat was de vakantiebestemming samen met Wim en Manola, echter had Wim bedacht van een steiger te vallen een week voor vertrek en zijn elleboog te verbrijzelen.....grumpf....
Een paar platen en schroeven rijker mocht ie niet op reis ivm besmettingsgevaar dus balen voor allemaal. Tuurlijk mag ie van geluk spreken dat het allemaal niet erger is afgelopen maar een beetje balen mag ook, we keken er met z'n allen zo naar uit en waren er ook allemaal vet aan toe. Maar niet getreurd vakantie door kunnen schuiven naar 2017, dus beginnen we vol goede moed maar weer opnieuw te tellen...nog 51 weken!
Dus konden wij op zoek naar een last minute...Johan wilde zonzeker, vandaar dit eiland.
Na 10 uur vliegen hier geland en een half uurtje later hier aangekomen. Spullen gedropt en de eerste pina's en biertjes waren zo een feit. De moeheid ook, uurtje later plat in de airco.
Heerlijk geslapen en de volgende dag op verkenningstocht, eerst ontbijtje hier, heerlijk. Op naar de AH om te pinnen en wat boodschappen. Terug gesjouwd en op naar Jan Thiel Baai. Hele middag gehangen aan de Sangria en biertjes. Eenmaal terug ff liggen, dat ff werd de hele avond, hele nacht hahaha...OP.
En nu is t dan ochtend, net ontbeten hier buiten op de veranda en dalijk nog even een lekkere capu scoren hier en dan gaan we snorkelen, kijken of ik nog onder kan blijven hahaha.....