A’dam - Quito ( 1 ) - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Monique Bosch - WaarBenJij.nu A’dam - Quito ( 1 ) - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Monique Bosch - WaarBenJij.nu

A’dam - Quito ( 1 )

03 Juni 2018 | Ecuador, Quito

Aangekomen in Quito rond de klok van 14.00 lokale tijd, na een rustige maar wel lange vlucht van 11,5 uur. Poeh....toch wel heftig hoor zo lang. Quito heeft sinds 4 jaar een nieuw vliegveld en eerlijk is eerlijk alles loopt smoothie, fijn voor Johan, geen stress....Johan moppert altijd omdat wij geen 3 uur van tevoren op trubbelig Schiphol willen zijn maar nu had ie gelijk, vooruit voor deze keer dan, het was echt superdruk en werd ook nog zijn tas eruit gepikt ter controle en spuugde het poortje van de paspoortcontrole zijn paspoort weer uit ( criminele foto..hihi ) dus geen bakkie koffie meer, meteen naar de gate en ook meteen doorlopen....... Op vliegveld Quito werd de hele Sawadee groep verzameld en konden we de bus in, iedereen moe. Leuk hotelletje en de temperatuur is lekker zo’n 25 gr. koffers op bed gegooid en lekker eindje gaan lopen. Je voelt meteen dat je op 2850 hoogte zit. Neergeploft in een restaurantje en wat kleins gegeten, de vermoeidheid sloeg toe na bijna 24 uur op. Nu ( 19.15 ) zit ik beneden waar wifi is en kan ik weer als vanouds mijn verslagje doen. Deze vakantie druk met elke dag een verslagje en nu moet ik ook nog de foto's bijhouden.... Johan dan maar even aan de bier gezet, ook heel vervelend voor hem. Morgen een Quito-toer maar eerst om 7.00 uur paraat voor een ontbijtje. Tot morgen maar weer.....

• 04 Juni 2018 - 11:08

Carla:

Nu heerlijk genieten van het land, temperatuur, eten,etc..maar vooral van elkaar

• 04 Juni 2018 - 11:44

Marie-José:

Ben het helemaal eens met Carla!!!!

• 04 Juni 2018 - 15:09

Miranda:

Ik zie het helemaal voor me... de stress op Schiphol.
    Lekker genieten. Daag schatjes.. ik kijk uit naar je verslagjes. X

• 04 Juni 2018 - 21:29

Margret:

Hè hè ze zijn er

• 04 Juni 2018 - 21:32

Heel veel plezier, relaxen nu maar en geniet ervan samen!

• 06 Juni 2018 - 10:37

Marijke Veentjer:

Lekker laten waaien die stress
    Geniet er maar lekker van