zondag 18-10-15 - Reisverslag uit Thamel, Nepal van Monique Bosch - WaarBenJij.nu zondag 18-10-15 - Reisverslag uit Thamel, Nepal van Monique Bosch - WaarBenJij.nu

zondag 18-10-15

Blijf op de hoogte en volg Monique

18 Oktober 2015 | Nepal, Thamel

Ondanks de honden om 5.00 uur vanochtend hebben we heerlijk geslapen....nieuw bed, heerlijk zacht, geen planking vannacht. En dat op de laatste nacht !!
Langzaam komt weer het besef dat het nu echt de laatste dag is.....en vandaag is mijn mamsje jarig, 74 jaar!! Proficiat lieve mams en dat je nog maar vele jaren in gezondheid bij ons mag zijn.
We hebben besloten niet te vroeg te gaan ontbijten, we moeten tenslotte tot 14.00 volmaken en we hebben het even gehad met aanklampende mensen die hun waar kwijt willen, allemaal logisch in hun situaties maar voor ons even niet meer. Lekker lui geweest en liggen lezen in ons heerlijke bed, ontbijtje om 9.00 uur en nog even een stukje wandelen, op een terrasje koffie gedronken en het zonnetje opgesnoven want dat zal wel de laatste zonneschijn worden, koud in NL. Laatste spullen ingepakt, alles erin gekregen, we zijn allebei benieuwd of we niet over de 23 heen gaan komen.....alles naar beneden gesjouwd 2 verdiepingen, geen lift. Uitgecheckt en om 14.00 uur werden we opgehaald. Dag Kathmandu, we hebben genoten!! Binnen 45 min waren we op het vliegveld ondanks de kleine afstand maar ach....dat verkeer toch, ook laatste keer. Ons vliegtuig zou gaan om 17.50 uur dus we waren erg vroeg. We werden meteen bij de juiste balie gepland en daar hebben we maar staan wachten....
22.82 kilo was mijn koffer en die van Jeanne, 22.6 ! Hadden we dat even goed ingeschat, haha!! Ondanks dat hebben we deze reis nog flink wat kilo's mee moeten sjouwen aan handbagage! 18.20 vertrok het vliegtuig, dag Nepal!!
Wat niet op het vliegticket stond was de tussenlanding na een uur....dat was minder, heb altijd erg last van m'n oren bij het landen en zit dan 30 min met m'n vingers in m'n oren, helpt t best maar niet zo prettig voor mijn armspieren!
5,5 uur later geland in Abu Dabi.

• 18 Oktober 2015 - 17:34

Elles Renet:

Ha ladies,

Wat een bijzondere reis hebben jullie achter de rug! Ik heb genoten van de verslagen en wens jullie een hele goede terugreis! Veilig weer thuis graag!

Liefs Elles