Amazone - Regenwoud ( 8 ) - Reisverslag uit Baños de Agua Santa, Ecuador van Monique Bosch - WaarBenJij.nu Amazone - Regenwoud ( 8 ) - Reisverslag uit Baños de Agua Santa, Ecuador van Monique Bosch - WaarBenJij.nu

Amazone - Regenwoud ( 8 )

12 Juni 2018 | Ecuador, Baños de Agua Santa

Zoals gezegd, vrije dag vandaag! We hebben om 8.00 uur nog ontbeten met z'n allen en daarna is een grote groep gaan wandelen. Nog 2 andere dames hadden besloten om ook een day off te nemen. Koffietje gedaan en hebben we een rondje rond het resort gelopen en nog wat mooie foto's gemaakt.
Ik lekker met mijn boek op de veranda zitten lezen, Johan ook even en is daarna op bed in slaap gevallen, even bijgeslapen, alhoewel even.....bijna een uurtje of 7, ondertussen heb ik nog geluncht, Johan niet wakker te krijgen, dus lekker laten liggen.....en ben ik even aan t zwembad gaan zitten en met mijn voetjes in t water gebengeld, heerlijk, wat een relaxte dag! Ondertussen druppelde iedereen weer binnen om vervolgens nog een wandeling te gaan maken, my god, waar hebben ze zin in met dit plekweer!! In de avond hebben we met z'n allen gegeten, en aan tafel was men weer eens verbaasd over Johan....hoe kan iemand nou een hele dag slapen ??
Kan men ook niet begrijpen, want niemand leidt t leven wat wij hebben en niemand weet hoe heftig de weken voorafgaande aan deze vakantie waren anders zouden ze t begrijpen.....
Daarna nog een biertje en een wijntje gedaan met z'n allen in de barhut en daarna moesten we de koffers gaan inpakken. Volgende dag weer vroeg op pad, ontbijten en weer pleite.....vlak voordat we naar onze cabana wilde gaan lopen kwam er een stortbui van jewelste, en dat valt er hier echt met bakken uit, het zwembad liep ervan over! 1 minuut van de barhut naar onze hut en alles nat.....dat droogt niet meer voor morgen...
Laatste nachtje in de cabana, in slaap gevallen met het geluid van harde regen op het rieten dak.....
En zomaar een kort verslagje vandaag, hihi......

• 13 Juni 2018 - 08:20

Mandy:

Keer wa anders zn kort verslag! Enjoy nog daar en kom maar weer snel naar huis, tis wel weer welletjes!! Love you xxx

• 14 Juni 2018 - 10:17

Opa:

Alles gelezen! Fenomenaal!

Je hebt je beroep mis gelopen , je zou een goeie schrijfster geweest zijn.