Thuis - Reisverslag uit Empel, Nederland van Monique Bosch - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Empel, Nederland van Monique Bosch - WaarBenJij.nu

Thuis

Blijf op de hoogte en volg Monique

26 Juni 2018 | Nederland, Empel

Lieve mensen,

Na 30 uurtjes in de weer te zijn geweest zijn we weer veilig thuis aangekomen. Hebben het volgehouden tot 21.00 uur in de avond om een jetlag te voorkomen en dat is gelukt........

Iedereen weer lekker kunnen knuffelen en gisteren ook mijn hondjes weer opgehaald die blij waren ons te zien en mee naar huis te kunnen.

Alles is weer compleet.

Helaas schoten we weer meteen in allerlei dingen die onze aandacht opeisten maar ach......nooit anders geweest, dus we peddelen maar gewoon mee......

Dit is mijn laatste verslagje van deze reis.
Op naar de volgende......over 9 weken naar Peru !
Lezen jullie weer mee?

Voor nu leuk dat jullie hebben meegelezen en dank voor alle lieve reacties.

Liefs
Monique


  • 26 Juni 2018 - 11:58

    Margret:

    Welkom thuis! home sweet home.
    Kijk al uit naar je volgende reisverslagen.

    Tot gauw

  • 26 Juni 2018 - 14:04

    Linda:

    Welkom thuis! Fijn dat jullie weer veilig terug zijn! Jammer dat de leuke verslagen weer voorbij zijn! Was iedere keer weer een feestje!

  • 27 Juni 2018 - 07:59

    Mary:

    Wat heb ik genoten van je reisverslag Monique. Je hebt talent. Schrijft het zó beeldend op, ik zag het zo voor me. Geniet nog even na en op naar de volgende trip!!!

  • 27 Juni 2018 - 08:11

    Marie-Jose :

    Tuurlijk gaan wij weer met je op vakantie!!

  • 28 Juni 2018 - 20:30

    Henny De Groot:

    Lieve Monique,
    Dank aan jou en Johan dat ik vanaf de zijlijn heb mee mogen genieten van deze prachtige reis van jullie.
    Het verhaaltje wat je beschreef over de zeehond bij het viskraampje op de Galapagos Eilanden zal ik nooit vergeten. Jij kunt het zo levendig beschrijven dat het net leek of ik er bij stond, chapeau!
    Weer lekker veilig thuis nu, ook heerlijk.
    Liefs
    Henny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Empel

Monique

Actief sinds 24 Sept. 2015
Verslag gelezen: 434
Totaal aantal bezoekers 106943

Voorgaande reizen:

02 September 2018 - 21 September 2018

Peru

03 Juni 2018 - 23 Juni 2018

Ecuador & Galapagos Eilanden

24 September 2016 - 17 Oktober 2016

Uganda

19 Juni 2016 - 02 Juli 2016

Curaçao

27 September 2015 - 20 Oktober 2015

China-Nepal-Tibet

Landen bezocht: