Vliegveld - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Monique Bosch - WaarBenJij.nu Vliegveld - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Monique Bosch - WaarBenJij.nu

Vliegveld

Blijf op de hoogte en volg Monique

03 Juni 2018 | Nederland, Schiphol

Het lukt ons nou nooit om eens zonder stress weg te gaan....Begon al de laatste dagen thuis, natuurlijk loopt alles weer anders dan gepland. Dakdekkers kwamen dagen eerder dus ipv mijn weloverwogen planning op mijn lijstje ( ja Annemie, ik heb die ook )te kunnen afstrepen was t meer koffiejuf zijn....maar oke, gewoon meepeddelen dan maar. Gevolg niet een rustige laatste dag maar vliegen van links naar rechts. Honden weggebracht, wel een beetje moeilijk voor de 1e keer naar een pension en dan ook nog eens 3 weken......maar beter zo, mandy heeft t al druk genoeg. Even alles loslaten mam, zegt mijn wijze dochter.....dikke kus en zorg goed voor jezelf. Weer eens te laat naar bed, wekker om 6.00 uit dus vroeg op, nog te laat volgens Johan die t liefst al 5 uur van tevoren op schiphol wil zijn.....alles ingepakt, niks vergeten, auto in en onderweg naar adam. Geen drukte op de A2, lekker zo een keer niet druk, alleen op schiphol aangekomen was t dus wel druk en zelfs superdruk. Johan krijgt al de zenuwen, lange rijen, wachten, nog wens wachten, eindelijk koffers weg, maar ook de koffietijd weg haha, geen tijd meer, en uitgerekend bij Johan gaat ook nog eens het douane poortje niet open en ook de rugzak bleef achter voor extra controle......van alles wat, nog meer zweetdruppels op Johans hoofd. Maar nu zitten we dan toch in the plane en we rijden nu aan richting startbaan. Ben al in overtreding met mijn wifi nog aan....Dit was voor nu mijn laatste verslagje vanuit NL. Tot de volgende xxx

• 04 Juni 2018 - 09:38

Marie-José:

Wat klinkt dat bekend zeg. Heel erg op tijd op schiphol zijn. Maar Johan had weer iets

• 04 Juni 2018 - 09:58

Mandy:

Stresskippen, nu genieten van jullie vakantie!