THUIS - Reisverslag uit Empel, Nederland van Monique Bosch - WaarBenJij.nu THUIS - Reisverslag uit Empel, Nederland van Monique Bosch - WaarBenJij.nu

THUIS

Blijf op de hoogte en volg Monique

20 Oktober 2015 | Nederland, Empel

23 dagen geleden stonden we hier ook, niet wetende waar we aan begonnen, 23 dagen een rollercoaster aan ervaringen samen gedeeld.
Het was super Jeanne, fijn deze intensieve reis samen met jou gemaakt te hebben met alles wat we samen hebben gedeeld......
07.30 koffers op de kar en door de arrivalgate.....grote ballonnen en de lieve gezichten van onze allerliefsten!!
We're home again.....en dat voelt nog superder.....want er is niets belangrijker dan te mogen voelen dat je gezegend bent met mensen om je heen die onvoorwaardelijk van je houden en waar je mag zijn wie je bent.....ook als je een moeder bent die 3 weken naar Tibet wil !!! Love you guys....mum is back !!!

THE END

• 20 Oktober 2015 - 11:02

Dick & Geertje:

Hoi Monique,
    We hebben genoten van je reisverslag!! Geweldig leuk geschreven!! Sommige dingen die je beschrijft, vooral over wat je in Nepal hebt gezien / gedaan zijn heel herkenbaar!
    Ook de do's en don'ts in Tibet zijn voor ons fijn om te lezen... want volgende week mogen wij!
    We zullen de groetjes van jullie overbrengen bij Dunya's!
    Groetjes , Dick & Geertje

• 20 Oktober 2015 - 20:53

Elles Renet:

Jeej, wat fijn dat je weer veilig thuis bent! Lekker nagenieten van deze prachtige ervaring en genieten van je fijne gezin en je heerlijke eigen bedje!

Tot gauw!

Liefs Elles